محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

مسئولی با حقوق ۵۰ میلیونی قدرت درک بی‌پولی مردم را ندارد| کدام مسئول توان مدیریت زندگی را با حقوق ۶ میلیونی دارد؟

  • کد خبر: ۱۲۹۰۹۹
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
  • ۱
مسئولی با حقوق ۵۰ میلیونی قدرت درک بی‌پولی مردم را ندارد| کدام مسئول توان مدیریت زندگی را با حقوق ۶ میلیونی دارد؟
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: کدامی ک از وزرا و مسئولان حتی چند ماه توان مدیریت زندگی خود را با حقوق ۶ میلیون تومانی مثل سایر مردم دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان ارکانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ مهرماه) مجلس در تذکر شفاهی، با بیان اینکه فشار معیشتی شانه‌های مردم را خرد کرده و امروز کارکنان، بازنشستگان و فرهنگیان با حقوق ۶ میلیون تومانی امکان اداره سفره خود را ندارند، گفت: کدامیک از وزرا و مسئولان که برای این مردم صبور تصمیم می‌گیرند حتی چند ماه توان مدیریت زندگی خود را با حقوق ۶ میلیون تومانی مثل سایر مردم دارند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس برهمین اساس تصریح کرد: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای ۵۰ میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی‌پولی و اجاره نشینی را ندارد، اما باز هم مردم فهیم علیرغم مشکلات با هرگونه اقدام که باعث تضعیف امنیت کشور شود مرزبندی دقیق و هوشمندانه داشته و از سوار شدن بر موج سازی منافقین و تجزیه طلبان در اعتراضات خودداری می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در پایان، خاطرنشان کرد: لازم است اعتراض مردم شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان را از کم توجهی دولت و استان به اختصاص بودجه و حل مشکلات مردم صبور این منطقه در حوزه خراسان مرکزی را به آگاهی رئیس جمهور برسانم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
0
دقیقا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->